Kort skola idag!!

Hello alla!!


Nu har jag varit hemma i typ 3 timmar (slutade 12)...hade ingen engelska (skönt!!), så pappa hämtade mig,sen åkte vi och slängde skräp och sedan hem för att pappa skulle till jobbet....ville övningsköra hem men vi hade inte tid

Får ta de i helgen istället;)

Appropå helgen så ska ju jag till borlänge nu på fredag efter skolan...måste inhandla nya gumpaskor (mina är borta och vet inte vart dom har tagit vägen...
Får se om man hittar något mer...vi får ju inte vårat studie- ("lön") förrens slutet på september!! Fan va jag hatar de!! Inte nog med att de är förlitet...jag har fan gått i skolan halva månaden så man tycker ju att man borde få en liten slant iaf!!

Men men sånt är livet...Nu har jag föresten anmält mig till Videofy.me , tycker de ska bli jätte kul att börja lägga upp egna videos på bloggen som man kan skicka en liten Hälsning till syrran....

Tycker att hon ska börja blogga...hon köpte ju faktickt en dator nu i helgen tror jag de va;) Så då måste hon ju börja blogga...eller hur??


Påminnelse...Emmy ska börja blogga!!


Kramisar// KevinBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0