Nokia N8 Blue

Härligt härligt!!


Nu äntligen så har nokia kommit med en ny mobil Nokia N8 Blue....skönt att dom har kommit med en ny touch-mobil och inte något grejjs med både knappar och touch!! Själv så är jag (som säkert många fler är) en riktig touch-nörd.

Skulle aldrig kunna gå tillbaka till en med knappar!! (Aldrig!!!)


Kollade runt på nätet och såg denna mobil, tycker att den verkar jättebra...tänkte faktickt på pappa när jag såg den (för den såg ut som en som pappa skulle kunna ha...tror jag;) ) Jaja såklart jag med men den skrek bara pappa när jag såg den.

Jaja åter till ämnet....den mobilen är förtfarande en "Förboknings"- vara förtfarande...men har inte hittat när den släpps än. Men säger till när jag vet!!


Liten video så att ni ser vad som finns i den, och de som är bra med denna video är att du kan klicka i slutet på vad du vill veta mer om mobilen!!

Enyoj (eller hur de stavas, haha!!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0