Slit Slit Slit...

Hej alla!!

Snacka om att man har slitit idag Trök:(



Men som sagt så va man in till kalmar och kollade runt och när vi va in till STADIUM så hittade Colin och jag en americansk fotboll:D Snacka om att de är kul att kasta till varandra!! Så de gjorde vi nu på eftermiddagen.


Men i förmiddags så vaknade jag typ kl.10 och gick upp och käkade en macka och sedan gick jag ut och målade på alla plankor som vi köpte igår...snacka om att man va bra TRÖG (!!) innan man kom igång och vaknade till.


Kände nu på morgonen att jag är grymt torr i halsen, så va tvungen att dricka typ hela dagen...inte kul!! Men tror inte att jag är "torr" utan har halsont :( inte kul men de va tur att jag slapp vara sjuk iår nu när vi va här på öland.


Nu så ska jag kolla runt på datorn och bara slappa...sen så blir de att käka grillat med pommes:D


XoXo

//KevinBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0