Sluta bli påverkad av andra, göra som jag vill!!

hej alla!!



Just nu lyssnar jag på denna fantastiska låt som får faktiskt mig att tänka på att jag borde tänka mer på mig själv och sluta bli påverkad av andra, göra de som jag tycker är roligt och gö något som någon annan Vill att jag ska göra, men som jag tycker igentligen ine alls är okay. Så nu ska jag bli mkt mera ego och göra som jag vill;) Låter super tycker jag:D

Men ta mig inte fel nu för jag blir ju inte påverkad av alla hela tiden som de kanske lät som...gör de mesta som jag vill...men har lite svårt för att säga nej...men igentligen, va är de värsta som kan hända!?



Här är låten:   (Hoppas ni tycker lika mkt om den som jag gör:D)









Jo föresten så ska jag tipsa om en sak sen till alla tjejer där ute....men de blir en annan gång;)



//KevinBoy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0