Måste köpa ny mobil!! (Glumpers)

Super skönd dag:D:D Solen kommer fram då och då och då¨stecker de riktigt till:D Snart blir de in till köpingsvik och bada:) Jo igår så va bror och jag in och badade (tog moppen), och när vi skulle i vattnet så köndes de lite äkligt läskigt varmt och skönt i vattnet...och jag är inte precis den som slänger mig i vattnet de första jag gör när jag ska i:), brukar gå i och doppa mig hehe:D
Men imorgon vet jag inte om jag kan blogga för ska förmodligen in till Kalmar och köpa issolerin till stugar och virke...sen så ska jag köpa en ny mobil...Nokian blev helt cp och gick till slut inte alls få igång:(









Denna video klipp får repressentera denna dag;)
(GLUMPERS)




//KevinBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0