Motionera på lördagarna...

Moshi!!


Ja nu är man hemma igen, eller ja hehe har varit de i typ 3 timmar nu:) Jag och family va ju och badade, eller de va mer colin och joceline som badade, jag motionssimmade:) snacka om att de va superskönt. Pappa sa de när vi gick ut ur badhuset (som de va jättemånga människor som stod i kö) att vi skulle motionssimma varje lördag,snacka om va kul de ska bli. För först så styrke tränar jag i veckorna och sen nu simma på lördagarna. Ja de blir säkert jättebra:D

Men just nu så gör jag ingenting, mamma och pappa är ute och snickrar medans jag sitter här framför datorn...borde hjälpa till men finns inget jag kan göra, just nu är jag nog messt ivägen :S ;)

Jo igår va ju jag in till fastlandet (såklart family följde med) frågade mamma om vi kunde gå på nya gallerian, såklart gjorde vi de och mamma och jag shoppade loss rejält:) Mamma  köpte skit snygga jeans och en tröjja på ginatricot, jag shoppa också såklart, de blev ett par nya jeans, tröjja nya skor och en till t-shirt som jag hittade på rean inne på PM.


De påminner mig om en sak, jag shoppade för någon vecka sen och nu hittade jag ett kvitto under sängen...emmy om du ser detta så kan väll du berätta vad jag köpte inne på SNITZ... tror att de är en t-shirt men vet inte om den kostade 199:-...jaja komentera detta inlägg emmy om du vet...och även om du inte vet;)

// kram KevinBoy




Kommentarer
Postat av: storasis

HAHAH jo på stnitz var det en tröja men priset hat jag ingen aning om :P messa när du inte har något att göra så kan jag ringa upp dej :) miss U!!!<3

2010-07-30 @ 09:55:02
Postat av: storasis

hihi jo det var det men priset har jag ingen aning om men har du tråkigt så är det bara att du messar så kan jag ringa upp dej :) miss U!!! <3

2010-07-30 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0