mycket att göra imorgon...

ojojoj...


Hej på er, snacka om att internetet är segt...kan inte ens kolla youtube klipp:(
Jaja ännu en dag i paradiset...eller ja de va regnigt precis hela dagen...och jag tror de skulle bli de imorgon också.Men imorgon så ska jag och resten ut av familjen in till fastlandet, emmy och hennes pojkvänn ska kolla in deras skola som dom ska gå i nu när dom ska börja skolan (tur att dom ska bo här så kan jag hälsa på dom så kan jag shoppa kläder som inte finns lika här som där) ja ni fattar va jag menar;) Oj ja just ja idag så skulle jag försöka få min telefon som jag skickade efter att komma hit till våran sommarstuga, men de va ju omöjligt, den kom till vårat riktiga hem (inte sommarstugan) så då får emmy hämta ut den när hon kommer hem nu före oss:)

Nej nu måste jag sluta för jag ska upp tidag (dom ska kolla skola) men jag ska SHOPPA!!

XoXo//KevinBoy!!

Kommentarer
Postat av: storasis

hihi ja och du hittade ju en del saker också :)

men vad tyckte du om skolan?

saknar dej (en av världens bästa brorsor, nu när man har två :P) världens bästa bror :-* <3

2010-07-27 @ 08:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0