Nej jag har inte tröttnat på Öland...

Hej alla:)

Ja nu har man ont i huvidet efter en sliten dag i solen....inte kunnat bada för de är för kallt och har nu ont i huvudet, måste vänta nästan en hel vecka tills jag kan komma hem och hämta ut min móbil så att man kan vara social på "riktigt".


Okay nu kanske de låter som att jag verkligen har tröttnat på Öland, men absolut inte...har bara en dålig eftermiddag och okay jag har väll tröttnat lite men såklart kan de vara så ibland, eller hur??:)

Imorgon så tror jag att vi skulle åka in till fastlandet och köpa mer virke till stugan, ska nog kila in till jezz och köpa den dära t-shirten som jag tänkte gå tillbaka och köpa fast såklart så hade dom precis stänkt när jag hade bestämt mig för att köpa den...jaja får se om jag får med den imorgon.

Som sagt så längtar jag jätte mkt efter min nya mobil, kollar runt på youtube och kollar hur häftig den är och vad som finns i den...men får nog sluta med de för då blir de nog inte så kul att ha den sen om jag redan vet allt om den;)

Men här har jag en liten video på min nya mobil, såklart hittad på YouTube;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0