har varit upptagen hela dagen!!

Woow hello alla!!:)


Wow vad jag är trött...vet ej om de blir någon träning idag, har varit upp till stan och tagit kort på bror och sen köpt allergitabletter (också därför jag är så trött) och efter de så har jag ochh mamma varit på jakt efter blommor till trädgården, som jag kommer att visa före och efter bilder på sen:D
Men hittade tillslut på (fattar inte att jag säger det här) utanför självaste dollarstore. Köpte 3 blommor sen forde de hem till smebacka....ush hatar verkligen smedjebacken. men efter vi kom hem så va man som sagt helt slut...satte mig framför daton och...ja här sitter jag nu:)

Just ja jag har nog inte berättat att jag har börjat tränat (bravo kevinboy!!) iaf...tränar mage, armar och rygg och sedan en springtur på 15-20-30 min, och detta gör jag varje dag:D

Men ska gå nu, tror de är mat på gång:) mums är vrålhungrig!!


//kramar från nysande KevinBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0