KevinBoy!

Tjo!!

Kom ju på att jag har ju inte bloggat på flera dagar...Inte bra!! Men ska
bli bättre...får sätta mobilen på alarm;) haha nej då. Men idag va de inte mycket man hade i skolan att göra, vi redovisade våra frågor som vi fick för någon vecka sen i grupp, efter de va gjort så skulle våran lärare lämna till baka alla papper som vi har gjort nu under terminen...fick vänta jätte länge kändes de som...men när de va min tur så sa läraren att jag hade jobbat på jättebra och att jag skulle förtsätta så nästa termin (slutar nu dok på onsdag) så de kommer bli jätte skönt på sommarlovet. Men de enda problemet är ju att jag inte har något att göra, har ju inget sommarjobb (blev inte att jag sökte något) men då får man väll hitta på något roligt att göra...kanske bada?? eller nått...är ju så dålig när de kommer till pass när man ska hitta på något,de man gör hemma hos mig är typ ut och cykla eller kolla på film eller blogga;) Haha nej då...tur att man har bra vänner att vara med. Apropå de så kanske man måste vara med dom under lovet (blir nog super) Just ja efter mitt snack med läraren så sa hon att jag fick gå hem (har ju lämnat in allt redan i alla ämnen).
Men senare idag funderar jag på att lägga upp lite ut av va Carolina Gynning sa idag på sin blogg, och så kommer ju Kissie och Maria Montazami såklart, och lite smått och gott från nelly.com och såklart lite skvaller från sveriges största nätskvaller Posh.se :D
Men kommer ju även själv att lägga upp lite inlägg ut av vad jag håller på med men de blir efter allt skvaller;)

Men undrar en sak... Vet någon hur man lägger upp tex en youtube video på sin blogg...vet att jag är ung och ska anses att jag ska kunna de men är inte så kunnig (datanördig) på dator som vissa andra är...nämner dock inga namn:D
Men nu blir de att kolla facebook och kanske lägga upp någon bild på bilddagboken.se
 
Ha de gött// KevinBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0