kollat runt lite...

tjo!!


Nu har man varit ute ett litet tag (tränade lite på skivstången) , har träningsvärk:D:D
Men funderar på att gå ut en vända till (om man orkar)....shit va jag säger mycket i parantes!!
De får jag nästa ta och sänka på:D
Men har kollat runt lite på www.fokis.se och är avundsjuk på när hon var i new york!!
Men ska ju själv till öland som är mitt lilla paradis som japan är för foki:D
Men nu ska jag försöka mig på att komma in på kissies blogg, kom inte in på den för ett tag sen...men hon kanske har sagt någon riktig nyhet/skandal grejj:D 
Nästa inlägg så tänkte jag tipsa om en kompis blogg (ska träffa henne i sommar) kommerbli jättekul...få se va vi hittar på:D:D ähh orka vänta www.carrolineh.blogg.se är hennes blogg:)

Jaja ses sen:D //KevinBoy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0