Lite tipps!

Hello!!


Ja nu va de ett bra tag sen jag la upp lite förslag ifrån nelly.com som jag tycker är snyggt och de som jag absolut skulle kunna ha på mig och använda:) men här har ni några förslag:




Rosco Bag
red collar project
De här är en rosco bag som jag absolut skulle ha med mig till tex skolan eller ut på stan, lätt att matcha till nästan alla plagg och kostar 499:-




Adrian Hammond - Berlin Embroided
adrian hammond
Denna tröjja (Berlin embroided) som är såå himla frächt att ha nu på sommaren...och hälst till ett par ljusa chinos eller ljusa jeans.
399:-




WESC - Balker
wesc

Denna tröja som påminner lite om ("bloggtröjan") som alla bloggare verkar ha...ska själv inhandla en svart baseball tröja som jag kommer att visa er när jag har inhandlat den.





Men hinner inte tipsa om flera plagg nu...men hoppas de va lite inspiration:D

Kramis//KevinBoy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0