Mår inte alls bra!!

neeeeejjj!!!!


Sorry men idag är det verkligen inte bra!! de är skönt väder (men ingen sol) varmt och sånt...men tror ni att de trötta man har i sig på morgonen sitter kvar hela dagen idag?? Jo nu idag har jag absolut inte gjort någonting, vaknade med en hemsk känsla i halsen och de är varm uppe på övervåningen + snuva + allergi!!!

Jag orkar verkligen ingenting, orkade inte ens gå in till köket och äta frukost och käkade inte alls mycket mat!!
Jag som älskar mat kändes denna dag som en STOR besvikelse...och jag som har börjat tränat och som är inne på min andra vecka och äntligen har fått upp rutinen att ta sig ner och träna, men såklart så ska man bli och må såå här DÅLIGT!!! nej orkar inte med någonting nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0