Men jag tror den hära sorten va typ "original"

Nu är jag verkligen ivrig på att blogga,hade ju inte bloggat på en dag...iallafall så detta är mitt "lördagstipps":D:D de är ett shampo som heter Barnängen- som man igentligen ska använda till barn men de är ju inget parfymering och inga onödiga produkter som kan skada huden (stärker upp den istället). Som sagt så funkar de jätte bra mot torr och skadad hårbotten.
Testade den själv och idag va de andra gången jag gjorde de och de har inte kliat någonting i hårbotten...men iallafal så ska iallafall jag börja använda den regelbundet:D

Jag har inte kollat runt på affären (eftersom de va mamma som hade köpt den) men vem vet...den kanske finns i andra sorter??
Men jag tror den hära sorten va typ "original" och som sagt så funkar den superbra:D men de kan ju vara olika de där...vissa funkar de på men åt andra sidan så kanske de bara gör de värre för andra...så ja de kan va olika,,men jag rekomenderar de absolut!! 


Kram // KevinBoy!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0