Så nej tack till färdigmat!!!

Helli hallo!!

Ja nu var jag hemma igen...blev ingen mobil för bror idag,men hon på telia sa om vi lämnade nr till henne så skulle hon ringa upp när dom hade fått hem. Så han blev ju inte såå glad precis:) Jaja men de jag inte tycker är alls bra med de nya shopping centret i ludvika är att de är så liten avdelning och inte alls snygga kläder åt killar på kaphal!! Brukar ju inte köpa från den affären för tycker att dom inte har nå kvalite på kläderna och dom är sååå sena på de som är inne (enligt mig).



En sak till, den hära maten som finns inne på mataffärer, i kartongerna (findus)....tycker verkligen att de är ohälsosamt och ekligt!!!
Man vet inte vad dom har gjort med maten och sen hur länge de har stått innan dom har fryst ner de, sen när man har värmt på och är klart är de ju som att tugga på gummi!! (tro mig, har testat de förut).
Så nej tack till färdigmat!!!



Då går jag hellre in på macdonalds och tjockar mig istället!!


   //KevinBoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0