själv på stan i falun!

haj haj!!


Ja nu idag så har jag inte hunnit att ens sätta på datorn, för på morgonen så skulle man snabbt göra sig iordning för att sedan åka in till stan för att inhandla brors mobil...sedan till falun för att shoppa:D Äntligen så fick jag min baseballtröja:D (eller ja "bloggtröjan") som jag äntligen har inhandlat!!

Nu när jag gick runt själv på stan i falun (kändes bra att gå själv), men de va väldigt många som kollade på en när man gick och försökte inhandla grejjer....lite iriterande att någon som iaktar en hela tiden...bara för att man klär sig lite bättre som vissa andra inte gör *host*, men de är nog mest avunsjuka!!

Men iaf när jag gick själv på stan så kom jag på att jag igentligen behöver en ny mobil...och om de ska bli en ny så blir de en iphone 3Gs...vill ha den med abonemang också för tycker de är enklare än att behöva fulla på den stup i kvarten.
Min nuvarande mobil har kronglat på sistone,stängt av sig och bara cp:ar, får ge denna till lillasyster...jag vet att jag har abonemang på denna med men om jag ger denna till lillasyster så kan ju gfaktiskt mamma och pappa betala den, för de är 129:- i månaden och dom brukar fylla på hennes nuvarande mobil för 150:-.....så de kan ju inte vara något problem + att mobilen står på pappa!!!






ska inhandlas:



1.











2.










(vet inte riktigt vilken dator de blir än) får se då:D



Jo bilder kommer på kläderna som jag köpte idag:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0