telefon som han vill ha på telia

God morgon sweden:D


Ja nu på morgonen har man inte gjort alls mycket, eller vaknade och hann bara säga hej till mamma och lillasyster innan dom skulle iväg...vet inte vad dom skulle göra, men men!
Nu kollar bror och jag på en telefon som han vill ha på telia (hade något erbjudande) så de är typ lika dan mobil som jag fast med lite sämre kamera men mkt snyggare än min enligt mig:D
Men tycker verkligen att han är värd en "egen" mobil för en gång skull, han har ju ärvt min och syrrans mobiler hela tiden så de kan ju vara lite kul att ha en egen:D
Nej nu ska jag kolla lite bloggar och sen tror jag de blir ut i de ostadiga vädret och kanske jogga en bit...kanske;)





Ha de bra (bloggar sen) //KevinBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0