Undra om hon läser detta nu??

Hejsan alla:D:D


Snacka om att de har varit tröttsamt idag:Dhar inte gjort nått speciellt (bara städat och trökat!!)
Men nyss undrade amanda om´vi skulle va, men kände att jag absolut inte orkade ta mig upp till stan...så frågade om vi inte kunde vara på måndag:) hon skulle höra av sig.
Men imorron så blir de inte något speciellt...undra om hon läser detta nu?? men jaja:)
Jo va ju till borlänge/falun igår...va lite dålig dag tror jag för hittade typ ingenting!!......Eller jo hittade såklart en blå tröja:D Älskar den!! De är så fin blå tycker jag (hittade en skitsnygg baseballtröja) men ska inte säga va jag hittade den;)de får vara min lilla hemmlis:D:D

Men in nästa inlägg så ska jag visa min nya tröja och sen lite senare en sak som jag tycker funkar jättebra till törr/mjälligt hårbotten:D så för er som har problem med hårbotten HÅLL UTKIK!!:D:D


Ses sen// KevinBoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0