blogga är bra:)

hejsan de va länge sen!;)

(inte bra)


Nej får faktickt skärpa mig nu med bloggandet, har ju inte bloggat på flera miljoner dagar känns de som...men imorgon är de en ny vecka och då ska jag ta detta lite mer seriöst...hoppas de kommer o hålla:D

Men igår så va jag och min family på kupolen och shoppade (mammsen och jag och lille bror shoppade på) men de va nog jag som köpte messt saker...

Men va köpte du då?

Jo, jag köpte ett par skor (som kommer upp snart en bild), sen så fick jag äntligen tag på min älskade pälsmössa (!!), är såå himla glad att jag fick tag på en sån...och om vi går tillbaka till skorna så hittade faktickt dady dom (de va han som köpte dom till mig)

 THANK YOU DADY!!!

Men i fredags så kom jag ju hem från prästhyttan (lägger upp ett inlägg em de senare...måste hitta några bilder från den övernattningen)

Men iaf...så skulle vi ha varit och gått på kopparbergs marknaden igår men de blev kupolen stället...de regnade som tusan igår, de skulle bara vara drygt och tråkigt att gå runt i regnet...visst kunde man ha haft regnjacka men de blir inte riktigt samma sak:)


Men nu ska jag ta och packa lite smått...snart ÖLAND/KALMAR!!


//KevinBoy♥


Kommentarer
Postat av: stora syster

jaaaa!! äntligen :D<3

2010-09-26 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0