Måste börja vodeoblogga mer;)

hello!!


Ja nu är man hemma från en slitig dag i skolan (slutade kl 15.15) inte illa va;)?
Men när jag kom hem så blev de att byta om till myskläder och sen käka upp resten ut av cheesecaken;)
Sen efter de så låg man nöjt inskuffad i soffan:D


Just ja!! borde packa ur alla gympakläder ur väskan :o!


Idag blev de bara jag och therese i skolan...dom andra två va sjuka så fick spendera dagen med henne:D Dagen blev ochså att typ bara sitta och lösa pussel på min telefon...tycker hon är sjukt kul...verkar de som iaf;)

Nu ska jag kolla några bloggar och sen blir de att bara ta de lugnt tills nästa dag kommer:)


Har ju blivit medlem på videofy.me så måste ju börja filma och lägga upp klipp här!!


Undra vad som händer då;)


//KevinBoy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0