Torsdag!!

Hello!!


Nej Nej Nej!!! Får absolut inte bli sjuk nu!!!

Ja
Imorse så kände jag mig jätte pigg och sprallig...men som timmarna gick så kände jag mig bara sämmre och sämmre:( Så nu sitter jag här, snuvig och nyser precis hela tiden, ont i naken och vill bara strypa min gomm


 (kliar så fruktansvärt!!)


Men förutom de så va de en jätte bra dag...va med therese hela dagen i skolan för att josefiné och carro var lediga:( men hade de gött iaf:D

Skojjade med therese idag...medans vi gick upp för en trappa i våran skola...så sa jag att jag hade ramlat ner för den en gång...såklart så trodde hon migg och hade den dära rålösa rösten (hahaha!!)
Va syperkul!! (kanske inte lät så kul men ni skulle varit där och sett hennes min!!:D:D


Nu blir de att kolla vilka kläder jag ska ha imorgon och sen lite tv:)

hoppas verkligen att jag blir bättre imorgon...


//KevinBoy ♥


Kommentarer
Postat av: terrorese

Haha ja men hur skulle jag kunna veta ?! ^^

Du lät ju så ärlig :D <3

2010-09-13 @ 15:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0