Planet51

God kväll Alla!!


Ja nu kändes de som år sedan jag bloggade senast (kanske va de också;) ) Jaja nu är de fredag...och för mig blir de att ta de lugnt hemma och bara mysa...haha nu efter skolan så trodde jag att jag skulle köra hem, men icke som icke...de blev att vi gick in på ica på vägen hem och köpte glass och hyrde film:D:D


Nu för att komma iväg från ämnet lite...käkade jättemycket idag...inte bra!!! Så nu blir de bara att köra en timme nere i "källaren"/ träningsrummet;)


Men åter till ämnet så hyrde vi en film som heter Planet 51, har för mig att den är riktig bra...och nu när jag sa "har för mig" menar jag ifrån trailern som jag kollade på youtube;) haha!!

P.s snackade med syrran över msn...♥♥love you sister!!♥♥

Men bloggar mer imorgon eller senare ikväll...får se:D




//KevinBoy!!♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 love you 2 <3 :P

2010-09-11 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0