Hej Hej

Tjenare;)
Nyss kommit hem från teorin (va sista gången idag) så nu blir de att plugga på...;)
Har beställt en ny körlektion så nu blir att träna på de också....körningen:D
Men tror jag kommer att klara teorin mycket bättre faktiskt än själva körningen, nu tänker väll ni (va!! Körningen är ju klart mycke enklare!) nej tycker inte jag!! Tvärt om! mycket svårare att köra bil faktiskt, enligt mig själv:)
Nu tror jag att jag ska kolla på sex and the city filmen, köpte den första nu i helgen som var...hade redan 2:an:D
.
Så dom får väll bli "Dagens Filmtips";)
.
-
//KevinBoy

Kommentarer
Postat av: storasis

ooooo ta med båda två ner hit så vi kan titta på de :D <3

2011-04-07 @ 15:01:30
URL: http://ladyemmy.blobb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0