Efter sportlovet!!

Godmorgon!!
.
Idag börjar jag kl 15.00 som sagt...superskönt och bra för då kunde jag kolla på melodifestivalen, men tänker inte gå in mer på de (så himla tråkigt och de diskuteras ändå i skvaller blaskorna;) )
.
Men iaf så har jag bestämmt mig om en sak jag ska göra! Och den saken ska jag ta mig tid åt nu på sportlovet, känns som att de är dax... Nu undrar väll ni va jag snackar om??;)
Kan ju säga en sak...de är absolut inte för någon annan eller att jag ska imponera på andra...ska berätta allt om varför jag kom på de och varför jag gjorde de...inte något stort och de är säkert många som gör de och säkert är de många som kommer att tycka att de va en töntig grej att ta upp i bloggen, men jag skriver av mig i min blogg och de är precis som om att jag skulle berätta saker för mig själv och tycker att de här jag ska göra är viktigt för mig.
Och som ni har märkt så har jag lagt upp mycket låtar och lite text nu på sisstone, men de är bara för att peppa mig själv nu när jag praktiserar...jag mår inte alls dåligt men jag tycker själv de är bra att peppa sig själv så att inte allt känns så drygt:D
.
Nu blev de mycket text och hoppas att ni orkade läsa igenom de här...kändes bra att skriva av sig lite, och angående de som jag ska göra under sportlovet känns de riktigt bra att ta itu med:)
.
I nästa inlägg så ska jag berätta om vad min framtids dröm är:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0