go´kväll!!

Hej alla glada!!
.
kollade precis på The Last Song!! Alltså den filmen slår alla (enligt mig) , tycker den är väldigt bra och de är fjärde gången jag har sett den den här veckan(?).
Men idag har jag varit och "jobbat", tycker de låter lite töntigt att säga att man har "-varit och praktiserat!" ???, nej men bara för att man vet att det snart är helg så känns onsdag och torsdag väldigt jobbigt (på nå vis?)
Nej nu flummar jag för mycket! Bäst att gå och lägga sig kanske?;)
.
Men imorgon ska jag iväg efter jobbet till Västerås, ska köpa möbler till mig!! Kommer bli jättekul, hoppas man inte kommer hem för sent, isf så kanske jag sticker iväg och träffar caroline och josefiné och har filmkväll med dom...vi får se:D
.
//KevinBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0