Vet inte om de blir nå mat??

Hej alla!!

Nu va de ett tag sen jag skrev, skrev ju ett inlägg i lördags tror jag(??) :)
Men nu sitter jag i skolans datasal, tänkte ju gå ner hit och käka nått, men tydligen så va de ju inga här idag, snacka om att jag känner mig blond just nu, dom kanske har studiedag idag??:D
Jaja kämpar mig igenom den här dagen så tar jag nått att käka när jag kommer hem (barnmat som kissie kanske;))
 Eh lagar mig en riktig steck istället;)

ÅÅÅÅH Fy f*n va gött!!!!

//KevinBoy

Kommentarer
Postat av: Maria Agneryd

Vad kul dina poster verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :) Ha en trevlig helg :p

2011-02-22 @ 20:25:31
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0