Ang möterna...

Jo jag sa ju i ett tidigare inlägg att jag skulle berätta om mötet, eller ja nu blev de 2 möten som jag ska på nu till veckan... och de första är nog inte ett möte...snarare en sak jag ska ta itu med. De är att jag ska ner efter skolan och fixa ett sol kort på sporthallen(blir superbra)!!

De andra är ett möte med MåBättre, ska höra med dom hur mycket dom tar för att gymkort, privat tränare m.m :) , men ska nog ta det iaf efter jag har tagit körkortet förstås(!!) Kommer inte hinna annars!!
//KevinBoy



Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt med solkort :)

2011-01-17 @ 07:33:22
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Josefiné ;)

Najs :D

2011-01-19 @ 06:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0