Ett väldigt sent inlägg!!

Hej på er!!
.
Oj de här blev ett sent inlägg!
Idag så skulle jag egentligen ha träffat en som jobbar på måbättre...men kände för att inte gå dit, hade träffat våra handledare idag som vi ska ha på våran praktik! Kommer bli bra, kändes som de iaf, ho verkade vara roligare än min förra handledare(!!)
.
Men tänkte köpa ett måbättre kort efter att jag har tagit mitt körkort, då kan man ju köra själv dit och hem...och då slipper man ju tjata på föräldrarna att dom måste köra en!! (Men de bästa av allt...Man slipper bussen!!!)
Så länktar verkligen till att få ta körkort!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härlig bild :p

2011-01-27 @ 08:35:24
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0