Kallt i dag....

Hej alla!!
.
ÅÅÅÅåååh!!! Vilken dag säger jag bara!!! Fick sluta tidigare och åka hem och jobba (jobbat klart med engelskan tills nu) tänkte " okay! då kan jag ta lernbo bussen hem för den går förbi krysset neranför mig, så kan jag gå resten ut av vägen hem!"
.
Men de visade sig att den gick en helt annan väg!:( Fick gå ända vägen från Nisses till gubbo:( (för er som bor i närheten vet va jag snackar om ;) ), men för er som inte vet så är de ganska långt, tar ca en halv timme att gå!! Okay ni kanske tycker att de inte va något, men när man går ute och man kanske inte har sina allra varmaste kläder på sig och att de är super kallt!! tro mig de känns som om man har gått i en evighet!!!!!!!!!!!
.

Nej nu får de va nog med klagandet! Mitt eget fel och då får de va så!! Usch... fortfarande jätte kall om kroppen!!!
.
//KevinBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0