Ska snart iväg (trööött!!)

God morgon!!



Sovit gott?... de har jag men de blev lite väl lite sömn, gick ju upp för ca en kvart sen(kl nu 05.14!!)
Nu ska jag skynda mig in i duschen för att sen fixa håret och sen kläder...kommer bli jätte kul idag men de krångliga är att vi som bor i smedjebacken ska ner till skolan och sen hoppa på bussen där för att senare åka upp till stan för att sedan ta upp flera vid buss stationen (!?)
Varför inte låta oss ta oss upp till stan och direkt åka till falun istället för att krångla....nej usch nu är jag verkligen stressad och trött (klagar mycket då:( )



Ska nog försöka få med Therese på ett litet videoklipp;) ...om hon vill:D
Men nu ska jag fixa med allt!!
Ps. Kommer att testa att blogga från mobilen (beklagar i förhand om det bli tokigt....troligtvis!!);)
//KevinBoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0