Utomlands!!

God eftermiddag!!
Japp har bestämt mig!! Ska flytta utomlands när jag har skaffat mig en bra utbildning!
Har ju bestämt mig att jag ska bli sjukgymnast, hjälpa folk på rehabiliteringen (för er som inte vet va de är så är de en åter hämtnings avdelning) och hjälpa dom få tillbaka sin styrka i den del ut av kroppen som dom har skadat sig i!:D
Kommer bli jättekul o jobba som de!!
Ps. Ska på ett möte nästa vecka, tar det senare;) !

//KevinBoy

(valde o inte sätta detta inlägg i kategorin "Drömmar" för att det är ingen dröm, de ska bli verklighet!)

Kommentarer
Postat av: viktoria

låter kul med sjukgymnast :D

2011-01-15 @ 20:54:40
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0