Långe Jan (Nattbloggar)

God natt på er alla bloggläsare!! haha!!
.
Ja nu blev det att jag nattblogga lite idag, blev så för var ute på äventyr hela dagen...var bland annat till en ut av Ölands fyrar, Långe Jan:) (p.s: rekomenderar verkligen att åka dit!! finns så att man kan kolla på masor ut av fåglar men även få se riktiga sälar!!:D :D )
(bild lånad av google)
.
Men var också på en loppis på vägen dit, hittade en jättefin glas/skål/ljusstake/vas! Haha visste inte va jag ska kalla den. Och sen hittade jag en jättefin ljus släckare och sen guldteskedar:)
Supernöjd med dagen!!
.
Sov så gött alla läsare (de kommer jag att göra;) )
.
//KevinBoy

Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

fin blogg du har :) och bra musiksmak dessutom! :D

2011-07-19 @ 02:35:19
URL: http://alltduintekanse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0