Godmorgon alla glada!!

Godmorgon alla glada!!

Snart ska jag väll dra till skolan, va ju ledig igår så nu kör vi sten hårt..eller nja går ju bara halva dagen idag sen ska jag och kompisarna dra till ett Psykhem för psykisk sjuka
(som om man inte förstod de i namnet:P)...

Iaf så de ska bli jätte kul, hoppas bara att någon kan skjutsa oss, är ju en bit o gå, men nära mitt hem:P
Nära o bra;) undra om jag får rabatt om jag väljer deras boende sen när jag ska in... Höhö!!

Sorry för att de blev så himla många bilder i förra inlägget (kanske ett tecken på att man kanske ska skriva in mig;) )

Nej då... Dagens outfit:
Tröja: Pippi tröja!!!
Jeans: cubus
Strumpor: H&M????
Skor till de: Converse All Star!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0