Snart påväg...

Godmorgon alla!!

Sovit gott? De har jag!!

Idag ska vi åka bil hela dagen, och om jag inte har berättat varför vi är här, här på Öland så är de för att det är ett så kallad skördefest!! De är varje år då människor går ut och åker runt på olika platser här på Öland och går på olika "loppisar", inte riktigt loppisar men nästat:P

Man kan göra massor ut av grejjer!!
På kvällen/natten så finns de något som heter konstnatta, där folk hänger ut konst ute, som tex konstiga lycktor som dom gjort själva samt blåsa upp luftballonger på stranden och vid hamnen skjuter upp fyverkerier i fantastiska färger och former!!

Men jag bloggar mer om varje sak idag så att ni förstår va jag menar;)

Nu drar vi snart till badhuset och badar, blev ju inget igår just för att dom öppnade inte för enns på eftermiddan!!

Ses snart!!:D

Dagens filmval!! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0