Skal beställningar!!

Tjena alla!!

Jo! Som jag nämnde igår så skulle jag sälja skal i år:) så nu är de så att jag säljer mina skal från 150:- , priset kan bero på hur mycket saker du vill ha på ditt skal.

Om du vill ha något runt om skalen som en snygg ram som tex nått ursnyggt band eller super coola pärlor så kostar det 40:- utöver det ursprungliga priset (150:- )

Skalets kostnad beror på vad sakerna som du har på kommer att kosta.

Ni kan skicka era beställningar på adressen nedanför, jag skickar tillbaka ett mail på alla delar som kommer att vara med på skalet + slutsumman ut av vad hela skalet kommer att kosta. Så du får se om du blir nöjd eller inte, och du kan såklart lägga till eller ta bort saker om du inte är helt nöjd.

Det blir enklare för mig om du har något sorts tema som du vill ha på ditt skal, så får du det snabbare hem!

Jag lovar dig att du kommer vara den ENDA som har det skalet, skalet som absolut ingen annan har!

Märk din beställning: "KevinBoySkal" till adressen [email protected]
Nämn din adress och telefon nummer i din beställning samt vilken sorts telefon du har.
Adress och telefon nummer är obligatoriskt!!

Just nu kan ni som har IPhone 4 samt 4s beställa!
Om beställningarna och förfrågan om andra sorts skal kan det beviljas om det är genomförbart!

Paketet skickas direkt när jag ser pengarna på kontot, ett sms skickas när paketet är påväg till dig!

Hoppas du blir nöjd med ditt skal!!

//KevinBoy


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0