Nya IPad

Hello!! Tänkte bara visa vad jag köpte mig i fredags, tänkte bara visa de första saken nu, så resten kommer sen!! Jo de första jag skaffa mig nu efter att jag hade fått min första lön va den Nya IPad:en, tredje generationen! Kan lugnt säga att jag är suuuuuuuuuuuper nöjd och ångrar inte de minsta att jag skaffade en:D Men måste till banken för mitt kort stödjer inte till att kunna köpa saker på nätet:( och inte kunde jag skaffa den tjänsten heller...suck!! Men ska dit imorgon så förhoppningsvis så ska jag kunna köpa filmer till ipaden så jag slipper köpa en massa dvd:er som bara samlar damm. Så nu blir de bloggning via denna (bloggar från den nu :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0