Dear Santa!



Sitter nu och försöker slå in paket, som tur var så hade dom present påsar på den hemsidan som jag sist klickade hem ifrån, som tur var för är kass på att slå in paket! XD

Här är bara lite ut av vad jag önskar mig. Men om jag ska vara ärlig så kom jag på att jag önskade mig det här sakerna nu när jag var ute på nätet och kollade runt...
Har egentligen himla svårt med det här att önska julklapp till mig själv, finner mer glädje att ge bort än att få:) Fler som är som jag? 
I alla fall så ska jag köpa mig ett hemmabio paket (om jag inte får det i julklapp) i mellandagarna. 

Har hört att många väntar med att handla julklappar och tar det i mellandagarna istället, vilket jag tycker är smart men tycker samtidigt att det ska allt ligga klappar under granen när man vaknar på julaftons morgon! Tycker inte ni?:)
Kommer  ni köpa era julklappar nu eller väntar ni tills mellandagarna?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0