Typisk måndag!

Yes, en typisk måndag har det allt varit för mig. 
Jobbade först till 10:30 för att sen stressa upp till lasarettet, skulle ta prov för mitt järnvärde i blodet! Skrev om det förut i nått inlägg!:)

Hade i alla fall tid där prick 11 (kom precis). Sen när jag va påväg hem så fick jag ett sms om att mitt paket hade kommit. Tänkte skynda mig till posten men hade en gubbe framför mig som körde i 50 km/h på en 90 väg... -_-'
Och sen hade jag en seg gubbe i kassan framför mig som skulle skriva på nått brev som tog evigheter...aja ni hör ju hur kul de har varit...lite småsaker jag stör mig på:P 

Har i alla fall bara latat mig resten av dagen, imorgon blir det jobb igen och möte på eftermiddagen...
Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0