Lördag!

Hello!
.
Alltså jag fattar inte varför frukost är så mycket godare på helgerna än på en vanlig vardag (!?)
Är det på grund av stress och att vi går upp så himla tidigt dom flesta av oss så att vi känner att vi måste trycka i oss energi bara för att ens kunna ta oss till jobbet? 
Jag struntar i att äta frukost innan jag går till jobbet, fast de är ju så att jag får frukost där så det är ju himla bra!!:D
.
Ska iaf in i duschen nu, jobbar eftermiddag idag. 
Så ska jag spendera min lördagskväll !:P Men när man väl är där så känns det som en vanlig vardag,fast lugnare.
När man jobbar helg så kan man lätt bli dagvild. För när måndagen väl kommer så känns det som man har haft det hela veckan. Vilket kan kännas som man har jobbat en evighet, helst när jag jobbar tre helger på raken...lite utbränd men överlycklig när den lediga helgen kommer:P
.
Får bli en gammal Instagram bild:P
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0