Mobilbyte...

Det jobbigaste är väll att byta mobil!? Jag menar det finns ju så sjukt många modeller att välja mellan, det kommer ju nästan en ny mobil varje månad känns de som...tycker inte ni?
.
Nej men dom mobiler jag har fastnat lite extra för är dom här:
.
> Apple´s nya mobil (som jag bloggade om tidigare ) Iphone 5S!
 
Gillar: Har operativsystemet IOS7, snygg design och lätt att använda. Har fingeravtrycksläsare i hem-knappen! Bättre blixt! Läs mer Här om Iphone5S.
 
Ogillar: Liten skärm, 8mpx kamera (lika som iphone5) och vet redan hur den fungerar, jag menar den är ju nästan som Iphone5 :/ 
 
> Samsung Galaxy S4 :
 
Gillar: Har 5" super AMOLED-skärm med full HD, lätt/snygg design, 13mpx kamera, pausar när du kollar bort från mobilen och startar igen när du kollar på tex ett youtube-klipp mm. Läs mer Här om mobilen. 
.
Ogillar: Tror att minneskortet eller sim-kortet kommer att krångla, har hänt så med dom tidigare mobilerna innan jag skaffade min iphone, att det står "kan inte läsa sim/minneskort". Fast det var ju år och dar sen jag hade en samsung, så mycket har nog förbättsats!:P
 
> Sony Xperia Z1:
 
Gillar: 5” TRILUMINOS-skärm (WTF?) med full HD-upplösning, 20,7 mpx kamera, älskar designen, vatten- och dammtålig. Mer om mobilen Här.
.
Ogillar: Finns inte lika mycket "tillbehör" som det finns till samsung och iphone (vad jag vet), ingen Hem-knapp.
.
> Samsung Galaxy Note 3:
 
Gillar: Älskar storleken på mobilen (5,7" full HD super AMOLED-skärm), också 13mpx kamera som på samsung galaxy s4, kan göra en massa extra med hjälp av en penna som är med i telefonen. Och det bästa: att man kan köpa till en klocka (Samsung galaxy Gear)som man kan prata ringa med utan att ta upp mobilen, plus ta kort med en inbyggd kamera. Mer om Note 3 Här. och Galaxy Gear Klockan Här.
.
Ogillar: Kan tänka mig att fusk-lädret på baksidan av telefonen (om man vill ha den vita modellen som jag) kan bli riktigt smutsigt efter ett tag. Man kan inte slänga ner telefonen i fickan hur som helst precis, helst om man har ganska så tighta jeans med små fickor. Inte sms:a med ena handen, eller ja kan kan man väll men blir nog ganska så drygt efter ett tag, kramp i tummen!:P Kommer nog tappa pennan :S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0