Snö!!

Godmorgon alla!!

Va det bara jag som såg att de snöade igår kväll? Älskar verkligen snö! Och för någon dag sen så åkte jag förbi Romme Alpin, dom har börjat spruta snö, awesome!! Så snart blir det massa slalom. Åkte nästan varje helg förra året!

Vilket tycker ni är roligast; slalom,snowboard eller längd? 
Själv åker jag bara slalom, visst man tränar verkligen kroppen när man kör längd. Men tycker nog att slalom är bra mycket roligare, snabbt ska de gå!! Och sen har jag ju faktiskt en snowboard! Men blev aldrig av att jag åkte nått förra året, var väll för lat för att lära mig:P 

Kommer ni åka mycket i år?
Bild från ridestore.se Facebook.


Tog när jag åkte förbi Romme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0