#TBT

Hej Alla!
.
Har tagit igen mig nu sen jag har opererat min hals! Tog ju bort mina halsmandlar och kan säga redan nu att det är en stor skillnad fysiskt! Känner mig mycket piggare ovh den "tryckande" kännslan av att man var sjuk helatiden är helt borta, skönt!
.
Men imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller, men är ledig helgen så de blir lite mjukstart sådär, härligt fö skulle va sjukt slut annars ^^
 
Det är ju torsdag så tänkte visa en gammalbild på mig, haha jätteblond och brun-utan-sol i hela ansiktet, kommer ihåg när jag skulle testa på händerna och fick gå med bruna/oranga händer i skolan, lite pinsamt...
Aja man lär sig av sina misstag! saknar dock håret och hårfärgen,kanske spara ut och bleker så snart, fast med en riktig bränna :P tycker den blonda färgen är rätt snygg fast mindre gult...vi får se!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0