New capsules

Sen i måndags så har jag börjat att ta några kapslar,Silicera heter de! Det ska vara bra för ditt hår, naglar och huden. Den ska återställa och stärka upp hår,naglar och huden inifrån "roten"! Har inte känt eller sett nån skillnad än, vilket man förstår eftersom jag bara har ätit kapslarna i några dagar:P 

Men dom i butiken sa att det kommer att dröja ca 1-2 månader innan man ser skillnad! Köpte ett paket som ska vara doserat för 2 månader, men på paketet rekommenderade dom att man skulle hålla på i 4-6 månader....men men den som lever får se, kanske fortsätter efter de här paketet om jag märker att de blir någon skillnad;)

Den som är bra med kapslarna är att dom är delbara! Så man kan dela och hälla ut innehållet och hade direkt i vattnet om man tycker att det är svårt att svälja hela kapslar, för dom är ju trots allt nästan ca 1,5cm långa, så de är ju perfekt! Jag sväljer dock dom hela, aldrig haft problem när jag måste svälja alvedon eller annan tablett/kapsel:) 

Just ja! måste ta mer järntabletter, fick ett brev hem om att mitt järnvärde i blodet var för lågt, hade 15ug/L! Vi killar ska ha minst 25ug/L och kvinnor minst 20ug/L! Så måste äta mer järntabletter så att värdet går upp...ska bli kallad för provtagning om ett par månader tydligen...de är mycket nu...haha:P

Såhär ser paketet ut!

Finns att köpa på Life-butiken!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0