Paradis

Hej alla! Nu är jag ledig till på torsdag,skönt! Imorgon blir de upp till Borlänge för att prata med en doktor ang om jag får operera mig eller inte! Hoppas jag får de! 
Kan berätta imorgon efter mötet vad det handlar om, inget allvarligt men som jag känner själv skulle verkligen behövas! 
.
Just de! Måste ju visa er min ljusstake som jag köpte nu när jag va iväg till Öland! Jag köpte min ljusstake från ett ställe som heter Paradis verkstan! Sjukt va fina saker dom gör OCH allt är handgjort. Alltså betyder ju de att absolut ingen är den andra lik! Älskar deras saker och blir alltid att man köper med sig en eller flera saker när man är där^^ 
Och de är ju roligt att deras saker brukar vara med på tv. De kanske ni inte har tänkt på!? För på morgon soffan på TV4 så brukar deras prydnadssaker stå antingen framme på bordet eller i bakgrunden...lite coolt!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0