World War Z

Säger bara 1 sak...fyfan! Hatar sånna här filmer när en går ensam i ett labb eller mörkt rum och sen när man minst anar de så hoppar de upp nått monster!
.
I de här fallet så handlar de om filmen World War Z där människor blir smittade av ett virus som sprids över hela världen, där människor, som såklart är så himla populärt nu för tiden, blir till zombies...
Inte vet jag men jag gillar ju The walking Dead så såklart var jag ju tvungen att kolla på den här filmen.
Visst den va bra spännande, men den var lite för mycket för min smak. Lite kul dock att se Brad Pitt på filmduken igen. Men annars tyckte jag bara att den var bra...inget mer. Haha så filmen får 3 av 5 kevinboy huvuden:P
Just för att de hände en massa hela tiden och det är ju de som gör att man inte somnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0