Avundsjuka.

Vad avundsjuka vi människor är på varandra! 

Vet inte men känns som det har blivit lite för mycket av att man inte ska sticka ut och istället gömma sig och hålla med och göra som alla andra. Istället för att stå för sin sak och göra/säga vad man egentligen känner.

Känner ni igen er?

För i allt snack så är det just det, avundsjuka som ligger bakom allt prat bakom folks ryggar. Istället för allt skitsnack, varför inte vara glad för andras framgång!? 

Visst kan jag vara avundsjuk. Men ska jag då gå runt o prata skit om han/hon hela tiden?  

Alltså vet att det låter lite konstigt nu när jag skriver, men hoppas ni fattar vad jag faktiskt menar! Jag glädjer mig åt andras framgångar och kollar absolut inte ner på andra, folk gör sina egna val och det är deras liv. 

Tycker folk lägger för mycket tid och ork  i andras liv än sina egna! 

Var bara tvungen att skriva av mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0