SUNDAY!!

Godkväll!

Har jobbat hela helgen och har inte haft nått att skriva om...får bli lite som det blir med inläggen här i bloggen...

Men skönt med sovmorgon fast man jobbar helg...är verkligen ingen morgonmänniska (kanske därför jag inte kan sova förrens efter 24 på nätterna!) är pigg ända till efter 00: ! Och sen går jag upp 06 på vardagarna...nja går inte riktigt ihop va!?

Kollade i alla fall i några inredningstidningar som vi hade hemma till frukost! (Bara för att byta ämne:P) Fick syn på hus och blev såklart sugen och drömde mig bort med att bygga mig mitt egna hus! 

Vet att jag har skrivit om det förut, men det sitter så inrotat i mig så det ska jag verkligen göra. Kanske inte dom närmaste åren, men vem vet! Allt kan ju förändras och bli som man inte alls hade tänkt sig i från början, lite det som är tjusningen med livet, visst!? På både gott och ont!:P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0