Vila.

Ända sen operationen så har jag inte gjort annat än att ligga på soffan,gått på toa,ätit och vilat igen. Men på något sätt så känns de som att jag verkligen behöver vila. Daa...har ju nyss opererat bort en del ifrån mig:P men menade att från att sovit 6h/natt till att sova 8-9,är lite skillnad. Men brukar inte kunna somna förrens efter 00:00 på nätterna...vilket är helt galet just för att jag ska vakna 06 sen på morgonen...
Så därför har jag betämmt mig för att stänga av mobilen när jag ska sova, viktigt med att kunna koppla av ordentligt....har inte kollat min mobil på några dagar nu, sammanlagt 1h ca...och de har gått en vecka nu:)

Min utsikt från sängen på sjukhuset, är ju hemma nu som ni förstår...men hade ingen annan bild:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0